2010. július 21., szerda

Helllllóóóóóó......xd

Tegnap délután Móni, Kitti, Éva meg én elmentünk biciklizni.....Egy elég nagy kalandos túra lett belőle....xd...[sivatag > tenger > dzsungel > mocsár > civilizáció] először a határba mentünk...kb 40C , semmi árnyék, mindenhol homok és por...húúú fárasztó volt...kb 10 percet bicajoztunk itt,mikor elértük a nagy tavat.....de magánterület és le volt zárva...és voltak lent,szal nem tudtunk bemászni..majd legközelebb...aztán átbizóztunk a nagyerdőn...remélem nem kaptam kullancsot....itt benn kicsit hűvös volt..sötét és sok állat...:S:S...aztán mikor kiértünk az erdőből egy tök nagy sáros-mocsaras részen kellett átmennünk...én egyszer az egyik közepén el is akadtam és majdnem pofára estem...nagy nehezen kikászálódtam....de csupa sár voltam...xd...aztán már hamar megláttuk a focipályát..és az emberekez...így véget ért az utunk...de azért elég jó és kimerítő volt....xd...Azután Kitti meg Móni lejöttek fürdeni,mert felállítottuk tegnap délelőtt Istvánnal a medencét, és belementünk,de jéghideg volt...majd'megfagytunk...xdde azért természetesen belementünk...aztán lelocsoltam Olit,mert nem tudtam belelökni...:S...szégyen...

Ma 1kor jött Móni...fürödtünk...aztán jött Anett meg István..és tök jó volt...xdxd Annyit röhögtem...:D..Jól éreztem magam..:))) Aztán Mónival kajáltunk,most meg szárad a hajam....este még jön le Móni és visszaviszem a bőröndöt,amit kaptam a londoni úthoz...:S...igen..ideje lenne már...xdxd Nah de most megyek...Nézek egy tök jó sorozatot...az a címe,hogy Internátus..nagyon jó....xdxd

Puszaaantááááh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése