2010. augusztus 17., kedd

Ellopták a bicajomat..........-_-...:O

Ma reggel mennem kellett Gyulára szemészetre...Móni jött velem...tizsta rendes volt...még a 8 órásival bementünk...aztán csak kb 2kor végeztünk a szemészeten..hááát már kicsit kezdtem depis lenni....báár voltak vicces dolgok...pl ...ott állok a 4.-en és nezem lent az embereket, meg csak úgy szimplán bámulok...xd...egyszer azt látom,hogy egy pasi integet...paff...visszaintegetek..aztán egész végig ott izéltünk egymásnak..xd...olyan kis helyes volt..:))... Aztán elindultunk megvenni nekem az iskolába a füzeteket...de nem igazán találtunk jó boltot..xd...így kb 3 órán keresztül vásároltunk...aztán én hambiztam...meg megismekedtünk egy nagyon jófej bácsival...xd..majd jöttünk haza.... És mikor leszálltunk a buszról...látjuk..hogy...eltűnt a bicajom...faszzzaaa.... Reggel direkt felhívta Móni Kittit, hogy zárja már le a bicókat...ezért mentünk el.....de neem.... és még annyit se mondott, hogy BAZDDDDMEEEEGGG LUSTA VAGYOK ELMENNI 3 utcát.....akk felhívtam volna valakit,hogy vigye el..de nem...és még ő van felháborodva, hogy még ő a hibás...hááát végülis nem..mert én, mert hittem benne/neki... Legközelebb jobban meg kell gondolni kiben bízik meg az ember.... Nem baj...ez van...

20 megjegyzés:

  1. Hmm Szandikám egy kicsi szállj vissza a földre és gondolkozz végülis lehet neked ez nem fog menni.. de probáljj.....és nem az én felelőségem az a rohadt bicikli....

    VálaszTörlés
  2. Öhmmm...oké..megvolt....És tényleg nem a te felelősséged, csak a te hibád.....

    VálaszTörlés
  3. nem az én hibám..joo tudod mit nem akarsz mindent rám fogni???

    VálaszTörlés
  4. De a te hibád..és nem..miért fognék rád mindent??? Csak azt ami a te hibád....

    VálaszTörlés
  5. Ez a saját trehányságod volt!
    Ez pont olyan mintha a táskádat hagyod el,amit köztudott,hogy a nők akár hova is mennek viszik magukkal...na már most,ha elmegyek valahova nyilván viszek magammal lakatot,hogy lezárjam!
    Attól,mert Kitti nem ért rá nem Őt kell hibáztatni!
    Saját hülyeséged,trehányságod!
    Szerintem ilyen idős korban már feltudja mérni az ember annak a kockázatát,hogy el is lophatják!

    VálaszTörlés
  6. Én értem..de akkor mi a fasznak mondta azt???? Én csak ezt nem értem...mert akk hazaszóltam volna...csak ennyi kellett volna... De ha te megbízol valakiben, nem gondolod hogy átbasz...nem?

    VálaszTörlés
  7. bereczki0909! Szerintem ez nem Szandi "trehánysága"! Ha Kitti azt mondta volna, hogy "Bocs, nem zárom le.", akkor tuti hogy nem hagyta volna ott lezáratlanul, inkább ment volna a későbbivel vagy szólt volna másnak. Tudta, hogy ennyi idő alatt tuti hogy ellopja valaki, ha nincs lezárva a bicó.
    Brigi

    VálaszTörlés
  8. Sztem se....és Igen igazad van ...

    VálaszTörlés
  9. Meg hogyha tényleg nincs olyan messze...meg amúgy is... a barátnőmnek megteszek ennyit, meghogyha elfoglalt vagyok, akkor is!
    Brigi

    VálaszTörlés
  10. Amúgy meg tuti olyan bűntudatom lenne! És nem kifogásokat keresnék,meg hárítanék... Azon lennék, hogy tehetném jóvá, ha már elvállaltam, és mégsem teljesítettem azt a hatalmas nagy kérést...
    Amúgy fordított esetben vajon hogy reagáltál volna Kitti? Ááá... van egy csomó pénzünk, majd kapok másikat...??? Vagy: Semmi baj... csak egy bicikli...???

    VálaszTörlés
  11. Szegény!! Ez a csaj a barátnőd? Ha nekem ilyen dög barátaim lennének hát nem tudom mit csinálnék? Nem veszi észre,hogy csak ő meg az a bereczki0909 van azon a véleményen,hogy nem hibás...Am meg az a valaki tuti a pasija, vagy bátyja....szal erről ennyit..és Jah igazam van az előttem komizónak...bűntudatom lenne..és legalább bocsánatot kérnék...de úgy látom valakibe nem szorult ennyi inteligencia se... Ne törődj vele... Szard le az ilyen kis bunkókat..én már mikot mondtam,hogy azt a csajt hanyagold...de sosem hallgatsz rám...:S:S Nah jó...légy jó...nemsokára találkozunk...
    Puszóóóóó: Dave

    VálaszTörlés
  12. Kedves Dave és Brigi!

    Ezek szerint ti ha elmentek valahova úgy vagytok ezzel.hogy ááá nem viszek lakatot "minek?!" majd valaki el lopja!?
    Egyébként igen is trehányság!
    Ha megyek valahova keljek fel időben,készüljek el és úgy induljak buszhoz,vonathoz,bárhova,hogy ha otthon felejtek valami(ez esetben a lakatot) akkor még vissza tudjak menni érte!
    Most komolyan!
    Ha nektek nem éri meg,hogy mondjuk 20percel hamarabb fel kelj és időben elkészülj akkor csak azt tudom mondani,hogy LUSTÁK vagytok ti is!
    Huszonéves fejjel lehetne annyi "esze" bárkinek,hogy ezt felfogja,ha csak nem kicsit nehéz a felfogása!

    EA

    VálaszTörlés
  13. Tök mind1...ellopták...nem fogják visszahozni...tudom,hogy én is hibás vagyok,de azért szerintem egy kicsit Kitti is...de ez már úgyse számít... És őszintén sajnálnék feldobni egy már vagy 8éves barátságot emiatt....szal ennek már mind1....

    VálaszTörlés
  14. Szerintem nem mindegy...azért engem baszna a bűntudats lesülne a pofámról a bőr,hogy mmég bocsánatot se kérek....meg mindenkivel írogatok komikat....hisz nem hiszem,hogy a Kitti ismerősei folyton olvassák a blogot,,,szóval ez azt jelenti,hogy mint egy 10éves szaladt árulkodni, meg megkérni másokat hogy védjék meg...
    Am meg Szandy még nincs 20 éves...szóval ezt is beszoptad....:) Olyan hülye az a csaj is, hogy fulladna meg....én biztos megtéptem volna..... Pásss... Laci

    VálaszTörlés
  15. Hééééé....azért nem kéne így beszélni róla...:S... Am meg olvashatják a blogomat....szal...nah mind1.... Már leszarom az egészet....
    Am Laci, te ki vagy????...:P

    VálaszTörlés
  16. Kedves "EA"!
    Ezek szerint veled még soha nem történt olyan, hogy esetleg késésben voltál, vagy elfelejtettél valamit! Akkor Te vagy az egyetlen tökéletes ember az egész Földön! :)
    Végülis huszonéves fejjel biztosan nehéz a felfogásom! Nem tudom, és nem is érdekel, hogy ki vagy, de ezek szerint Te biztosan sokkal jobban átértékelted ezt a helyzetet és jó következtetést vontál le. Jah és nem gondolkozol egyoldalúan.
    A lényeg hogy nem szabad megbízni senkiben. Mindenkinek magának kell véghez vinnie az elképzeléseit, mert különben ilyen, vagy ehhez hasonló bonyodalmak jönnek létre.
    Nehézfelfogású huszonéves(amúgy 20) Brigi

    VálaszTörlés
  17. Tök mindegy hogy ki vagyok... Te hülye vagy, ha ezek után szóba álsz azzal a döggel... Brigi legalább jól látja a dolgokat. Am meg azt mondod,hogy a barátod, vagy volt, vagy mind1... akkor miért baszott át? Ha a barátod lett volna, vagy egy kicsit is szeretett volna nem csinálta volna ezt... Válogasd meg jobban a barátaidat... Majd én segítek... ne foglalkozz ilyenekkel... És szerintem ő sosem tartott téged a barátjának...:S Erről ennyit..ő egy ....inkább nem iy alacsonyodom le a szintjére....
    Pás...Laci

    VálaszTörlés
  18. Hát képzeld a barátom!! és vitát lezártuk vége..kibékültünk egymásnak bocsánatot kértünk és kész.. és képzeld h nem rohanok mint egy 10éves árulkodni csak tudod a haverjaim ismerik eléggé Szandit és jo hogy olvassák a blogját mert jó fej.. ennyit erről.. leszarom ki mit mond rólam.. ha nem tetszik vkinek a pofám akk ne nézzen rám ennyi... és haggyon békén! köszi...

    VálaszTörlés
  19. Nem mondod hogy kibékültetek? Aztarodadt.Hogy lehet valaki ekkora naiv mint Szandi, én sose békültem volna ki evvel. Az 1. pár komidban még szidtad, most meg már puncsolsz neki..ekkora gyökeret.:S
    Ja és tényleg nem tetszik a pofád. :d
    Laci

    VálaszTörlés
  20. Laci!
    Szerintem azért fogd kicsit vissza magad!
    Biztosan a te arcodat sem bírják páran, mint ahogyan az enyémet sem. Ezt úgy mondom neked, hogy nem tudom, hogy ki vagy.
    Brigi

    VálaszTörlés