2010. augusztus 18., szerda

(L) Mezőtúr (L)

Már egy jó ideje tervezgetem,hogy meglátogatom Brigittámat Mezőtúron..meg egy kicsit jobban megismerem a pasiját, Sanyit...háát most jött csak össze...:))) Szombaton Brigi lejött hozzánk, kajáltunk, belelöktük egymást a medencébe...majd délután elindultunk...Mivel volt vagy 1 órán Csabán, ezért bementünk a Penny-be..vettünk 1 somlóigaluskát..meg csórtunk hozzá kanalakat...meg vettünk 1 2l-es jégkrémet...a somlóit megzabáltuk még a váróba, de a jégkrémet a vonaton...Mindenki hülyének nézett minket..zök jóóó volt...xd...aztán mikor odaértünk..Brigittám bemutatta a házat, meg az állatokat...Volt 1 annyira aranyos kiskuttymutty...Lili...mamám nem engedte hogy hazahozzam...:S:S:S Aztán délután megjött Sanyi...néztünk filmet, beszélgettünk, majd elmentünk bulizni... Brigittám mindig azt mondta,hogy menjünk más helyre, ne Kígysóra,mert ott jobb..háát borzasztó volt...xd..senkit nem ismertünk..senki nem jött oda beszélgetni..és bazirakurva drága volt minden... Mindegy...mondjuk a deltába voltunk..és a kocsma kurva jól nézett ki...de drága volt..mind1...
Vasárnap jó sokat aludtunk, aztán Brigittával főztünk... krumplipürét,amit én csináltam és sültcsirkét...xd..Aztán elmentünk vásárolni, meg megnézni kis Lackót..Sanyi tesójának a kisfiát..olyan édesss...aztán megnéztünk egy horrorfilmet...A gonosz halottat..bazi vicces volt...xdxd...de nagyon unalmas is...aztán meg mentünk ki HORGÁSZNI és SÁTOROZNI....xdxdxd...áhhh...dejóvolt...Akkora halakat fogtunk..és Sanyi megpucolta és nekem adta....Én alig aludtam egész éjjel,mert nagyon paráztam...félelmetes volt...
Hétfőn reggel még Brigittével horgásztunk kicsit, majd hazamentünk...ott csináltunk kókuszos-csokis-kakaós és franciadrazsés muffint....xdxd Aztán meg már indultam is haza...nagyon hamar eltelt ez a 7vége!!!! Nembaj..majd lesz még ilyen!!!

2 megjegyzés: