2010. szeptember 11., szombat

Hááát már elég régen írtam...de mostanában azt hiszem Facebook-függő lettem...:S:S... Nem igazán történt semmi lényeges mióta nem írtam...
Kedden reggel hazajöttem a koliból...már hétfőn este tök szarul voltam...még lázam is volt...aztán mondták a tanárok,hogy reggel menjek le a dokihoz, először nem akartam,de reggel is tök lázas voltam,ezért lementem...az meg mondta,hogy ma nincs suli...és hogy menjek haza....hááát jól kezdtemezt a rohadt iskolát...pedig, ahogy magamat ismerem nagyon sokat fogok még hiányozni...:s...áhh mind1... aztán itthon gyógyulgattam,bár tök lassan....nemtom mi van velem?! Gyenge az immunrendszerem...:S:S Aztán tegnap voltam Csabán,mert papírokat kellett elintézni...kicsit elááztam......aztán ma Krisztivel kimentünk megnézni a búcsút...hááát elég fos...alig volt ember...bulizni meg most nem mentem fel..még kicsit fáj mindenem...:S:S

DE MÁR HOLNAP VASÁRNAP.....és BÚÚÚÚÚÚÚCSÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!!!!! Wáááá alig várom...:S az összes pénzem a break-en fogom elkölteni...:Sremélem jó lesz....csak az a baj,hogy mivel város lettünk,így nem zárhatják le az utat, de remélem azért sokan lesznek, meg nagy lesz...és hogy talizni fogok ismikkel..:S....

Még nemtom hogy meek vissza a koliba...tiszta cink ez az egész kollégium...minek? Már úgy unom...:S:S...áhh nah mindegy...
Most megyek...puszómmm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése