2010. szeptember 12., vasárnap

Búcsúúú

Igen...eljött végre ez is....kb 1kor kimentem és taliztam Anettal, Istvánnal meg Mónival...szegények 30 percet vártak rám...de én még mindig nem értem oda...:S...végülis csak röpke 1 órát késtem...:D:D:D...Aztán végigmentünk a bazárokon..háát az nem volt valami érdekes...beszélgettünk,majd én hazajöttem....aztán 4kor Krisztivel visszamentünk...ültünk a dodzsemen...aztán sétáltunk,majd ismét hazajöttünk...átmentem Imiékhez..beszélgettünk..megbeszéltük,hogy visszamegyünk este,hisz akkor jó a break....xdxdxd...kb fél8ra felértünk....
Odamegyünk a break-hez és mit látok???? Hááát volt pasim,Jani a segítő...ő szedi a jegyeket meg ilyenek...mondom, remek...engem fel se fog engedni...:D...de nem..nem bunkózott...sőőt még puszit is kaptam tőle....párszor felültem....aztán Évéval ülünk,odajön Jani és mondja hogy Marika néni, a break vezetője hív minket...odamegyünk és közli hogy futás....xdxd...hááát igen...ezek az ingyen menetek....Nagyon jó volt....bááár az utolsó azt hiszem nem kellett volna...xdxdxd...de mindegy...(L)(L)(L)BREAK(L)(L)(L)

A break miatt itthon maradtam és reggel 5kor kelek...mert reggel mek vissza a hülye koliba....deutáááálllllloooommmm......:S:S

2 megjegyzés:

  1. Hát tavaly nyáron is jó volt :)
    Úgy emlékszem,akkor pont együtt voltatok :)
    Régi SZÉP idők :D:D
    Pux: Brigi

    VálaszTörlés
  2. Jajjj... tavaly nyáron jöttem össze Janival..pont a tavalyi búcsúkor...xdxdxd

    VálaszTörlés