2010. szeptember 16., csütörtök

Suli....:S...Jani....xdxdxd

Hétfőn reggel jöttem vissza csak a suliba, mivel otthon ugye búcsú volt..meg háát ott volt a break..nem hagyhattam ott....így reggel már fél5kor fent voltam...:S:S remek..nem baj..megérte, hisz a break mindennél jobb...vagyis sok mindennél...xdxd... délelőtt egész nap majdnem elaludtam...főleg magyaron...az borzasztó volt...:S Aztán délután még be kellett mennem tanmódra is... Tanmód után elmentünk Timivel vásárolni, meg KÖNYVTÁRBA....xdxdxd...ahogy sétáltunk, egyszer Timi elkezd kiabálni,hogy egy bazi nagy bogár van a hátamon...én nagyon félek a bogaraktól, meg mindentől ami ilyen kis ijesztő...:S... Így elkezdtem kiabálni..Timi is kiabált...aztán közös erővel lerángattuk rólam a pulcsimat és elkezdtük rázni meg minden...de az a hülye bogár nem ment ki...sőőt...belemászott a kapicnimba és nem bírtuk kiszedni...kb 10perc után egyik osztálytársam, Norbi jött arra.. megfogta a pulcsit, kifordította és lazán kiseperte belőle azt a kb 10 centis bogarat.....xdxdxd
Utánna elkezdődött a sziló és nekem el kellett még mennem a kozmetikushoz, így kicsit lógtam a szilóról....vagyis háát az egész első szilóról... Mikor visszaérek...avval fogad a nevelőtanárunk, hogy: PÓTSZILÓÓÓÓ...fasza.... De még előtte Csopfog...aztán meg este 8-9ig mentem arra a hülye szilóra....:S:S EZ IGAZSÁGTALANSÁG!!!!

Tegnap meg Katával meg Balázzsal átmentem Csabára..vagyis inkább ők jöttek velem...xdxd.. be kellett vinnem a telómat a szervizbe,mert fos....tök jó fej volt a pasi akinél voltam...először mondtaam neki, hogy mivel azért én ilyen jó telót adok be, nehogy nekem valami gagyit adjon...aztán mondom, hogy lehessen bele tenni memkát, meg legyen hozzá headset...háát az utóbbi nem lett...:S mind1...egész jó kis telót kaptam..asszem Samsung L700..Aztán ott beszélgettünk és megkérdeztem hogy nem-e adná nekem a leselejtezett Balázst...ideadta volna, de nem volt éppen, csak Vadon Jani..azt elkaptam és azt mondta hogyha megyek a telójért, addigra megszerzi nekem Balázst is....xdxd Olyan édes....xdxd De így most Jani ott díszeleg a szobánk bejáratánál....xdxdxd

Most meg 2 lyukas órám van...és bejöttem Katával az infóba...xdxd De most megyek is FÉSZre...xdxd

Puszónyuszó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése