2010. szeptember 22., szerda

Bennragadás, Miskolc...

Hétvégén volt a bennragadás...:S...nagyon nem vártam, deháát mégis eljött..:S Pénteken délután sziló volt...aztán kinyitották az infót....Aztán lerángattam Timit Édes négyest nézni, majd este Vámpírnaplókat néztünk...xdxd
Szombaton hajnali 6kor indultunk, szal már 1 órával korábban kellni kellett....rémálom...:S Kb 10re értünk oda Miskolcra..elmentünk várost nézni (mintha nem láttam volna legalább 100szor), aztán ebéd,a diósgyőri vár, majd átmentünk Tapolcára a barlangfürdőbe.. eszméletlen gyönyörű...nagyon tetszett..Ez volt a legszebb és a legjobb fürdő ahol eddig voltam...:) Aztán lementünk a szálláshelyre...borzalmas volt...de tényleg..a tusolók voltak a legrosszabbak...Mind1...engem nem igazán érdekelt...xdxd ja kimásztam az ablakon,mert azt hittem,hogy tök alacsony..és mikor kiugrottam akkor láttam, hogy kb a fejem éri csak el az ablakpárkányt...xd háát beparáztam...xdxd elkezdtem kiabálni, mire 1 fiú a felettünk lévő szobából megkérdezte, hogy mi a baj?! kérdeztem, hogy hogy lehet innen visszajutni és közölte, hogy sehogy, mert minden be van már zárva....én csak nagy hülye fejjel néztem és már kezdtem idiges lenni...De aztán nagy nehezen, kis segítséggel sikerült visszamásznom...xd. Aztán jöttek Timiék, mivel ugye ők Miskolcon laknak lejöttek értem és lementem hozzájuk...ott voltam az éjszaka. Taliztam velük, meg unokatesómékkal..Annyira jóó..(L)(L)..és nem kellett abban a borzadályban aludnom..
Reggel a kajáldánál taliztam az osztályommal..:D Aztán elmentünk Lillafüredre a Szent-istván barlangba, az is bazi szép volt..:) Aztán a többire nem igazán emlékszem,mert rettentő álmos voltam...Aztán voltunk valami nemtom milyen házba,ahol csiga versenyt rendeztünk...xdxd, aztán vízesést néztünk, meg Mádon valami zsidó zsinagógát...
Este meg mire hazaértünk már tök álmos voltam...

Ma meg nyelvtan dogát írtunk,ami egész jó lett...meg töri dogát,ami tuti 1es lesz..nagyon elrontottam..mind1..majd kijavítom..:)))
Nah de most megyek...puszaaa...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése