2010. december 21., kedd

Az elmúlt hetem..:)

Háát jó régen írtam utoljára... Nem igazán volt időm...
A múlt hetem elég zsúfolt volt...:) Vasárnap mentem be a koliba, mert bevittem azt a 100db karkötőt,amit a hétvégén megcsináltunk Anettékkal (köszönöm nekik), hétfőn át kellett mennem Csabára a sütikért és megvettem az ajándékokat karácsonyra, és Kata szülinapjára...Kreativitásom kb 1 pezsgő-csoki-gumicukor kompozíciónál megakadt...xd Kedden hajnali 4 előtt keltünk, mert az volt a mi napunk a kampányhéten (ezen a héten a 4 végzős osztály versenyez az iskola kulcsáért, minden osztály kap 1 napot és akkor kell kampányolnia, nekünk a kedd jutott) egész nap szendvicseket csináltam, tálcákat hordtam, takarítottam meg sok minden mást... A hét többi napján ugye a többi osztály kampányolt, de ahol kellett vagy lehetett ott mindig segítettünk egymásnak. Pénteken délután tanár-diák meccs volt...és nem jöttünk haza!! Szombaton fordított nap volt, amikor az összes osztály (16) előadta a produkcióját (ez iy egy verseny, csak ez a kisebbek között..xd). Voltak nagyon jó előadások...Ezekután bepakoltuk a padokat és a székeket a feldíszített tornaterembe, majd kidíszítettük az asztalt...este 6-kor kezdődött a karácsonyi vacsora (ilyenkor ott az egész suli, mindenki szépen ki van öltözve, estély, öltöny meg ilyenek...tök hangulatos az egész, és együtt vacsizunk), mi osztottuk ki a kaját az összes embernek,így mire mi elkezdtünk enni, már a suli nagyrésze befejezte...:) Aztán jött a sztárvendég...ami mindig ultragáz és ismeretlen...de most...most a groovehause (nem biztos hogy így kell írni) jött...Nagyon jó volt, bár ha nem csak 20 perig maradtak volna az jóóó lett volna...Vacsi után a visszapakolás ( a kedvenc részem..:P)
Mivel nem volt már buszom, kocsink meg nincs, így bent aludtam a koliba...Reni lejött hozzám, hogy ne legyek egyedül, majd reggel együtt jöttünk haza....
Csabán megvártam Timiéket, mert jöttek haza....és máig itthon voltak...annyira jó volt...annyira szeretem őket...(L)(L)(L)

Nah jól van, most mennem kell, mert jöttek vendégek..

Puszóóóó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése