2011. január 8., szombat

Az elmúlt hetem....

Kedden Timivel átmentünk Csabára, mert eltört a szemüvegem...így be kellett vinni. Ott azt mondták, hogy kb 2-3 hét...Az a baj, hogy nem igazán látok, vagyis általában csak matekon meg filmnézés közben használom, de akkor is hiányzik..xdxd Na de majd megjön. Aztán átmentünk a mekibe, ettem epres Mc'freezee-t, majd sétáltunk le a centerhez, mikor találtunk 1 éttermet és bementünk. Hoztunk elvitelre rántott sajtot és sült krumplit...xd Aztán center, ahol kb 1 órán keresztül játszottunk azzal a markolós játékkal...xdxd Sikerült kifognom 1 gumilabdát....dájóóó...^^ (L)(L)
A héten megnéztünk pár Odaát részt Timivel és Katával....
Aztán Irodalom órán kikaptuk a fogalmazásokat. A tanár tökre megdicsérte aztán felolvasta az osztály előtt....Tökre nem akartam, hogy elolvassa, de mind1, legalább mindenki tudja milyen rettentően profi vagyok...xdxd
Szerda délután  Katával meg Timivel kimentünk vásárolni....xxd először vettem le pénzt, aztán Gooo a posta (bérletért), majd a kínai, ahol vettem 1 gatyát meg övet....aztán cipőturi, lottózó, spar, tesco...xdxd mire visszaértünk már tökre elkezdődött a sziló. Hátt ez nagyon bántott..xdxd...ˇˇ Xdd Este Timivel bundás kenyeret csináltunk...Hmmm...(L) Az egész koli a szagától illatozott...xdxd és füstölt...xdxd Este Tabuztunk!!!...xdxd
Csütörtökön voltunk a könyvtárba....kulturálódom kicsit...xdxd (L)(L)
Nah most megyek, mert éhen halok...
puszónyuszóóó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése