2011. január 2., vasárnap

Visszatekintés 2010-re

Január: Brigivel rengeteg vásárolgatás, majdnem megbuktam töriből, szerelmes voltam...xd, elkezdtem járni a fürdőbe Timivel..:))

Február: Tuti gimi maraton..xd, a lógás világnapja!!,megismertem és megkedveltem Olivert
"-Egyszer Maxwellbácsi,mit gondolt magában....hihihi,hahaha...mit gondolt magában....
 Felkénetalálni az elektromos fluxust.....hihihi,hahaha....az elektromos fluxust!!!!!"
 
Március: összevesztem Brigivel, majd kibékültünk, majd újra összevesztünk, még tök jóban voltam Kittimmel és kb vele töltöttem a fél márciust, Visszaköltöztek Krisztiék..(L), Mozi: Szinglik éjszakája
"Hallgass a szívedre és Szavazz a FIDESZRE!!!!!!!!!"
Április: Dávid volt lent húsvétkor, feltörték a blogomat, ezért újat kezdtem, Elballagott Brigi, Ópusztaszeren újkígyósi cukrot vettem..xd, szalonnasütések Anettékkal, Avon tanácsadónő lettem..xd
" B, mint bivalykeselyű....meleg levegő, levegő áramlás...(ezt csak Timi érti)..xd"
 
Május:  Viva Comet mánia, meghalt déditata
 
Június: pizzarendelések sorozatai , Siófok, Veszprém, 100ft lett a mc'freeze a mekiben...xdxd, 19 éves lettem...

Július: elhagytam a telefonomat, szabadkígyósi főzőverseny, focizások, szalonnasütés Matyinál, éjszakai pizzázás Csabán, ahol nem volt nyitva semmi, hajnali sün kergetés, LONDON, megvettem a medencét, fürdések, meglepetés party Anettnak, szabadkígyósi búcsú, Mozi. Az utolsó léghajlító

Augusztus: Miskolc, pink lett a hajam, narancssárga melírral, ellopták a bicajomat, Mezőtúron sátoroztam és buliztam, újkígyósi városnapok, együtt ittam a rádiós Rákóczi Ferivel, monopoly versenyek..xd, kihúzták a fogamat

Szeptember: Nosztalgiatábor, újkígyósi búcsú, töménytelen mennyiségű kör a break-en, az enyém lett Vadon Jani, Miskolc, megismerkedtem az emo ápolóval, kiolvastam a Twilight saga-t

Október: Ismét Miskolc, tárgyalás, láttam Angelina Jolie-t, gombavató

November: Debrecenben Tominál..Anettal...(L), füstmentes világnap, tanulás..:S

December: 2. hely a pókerbajnokságon..xd, karivacsi, kampányhét, 3. hely

2 megjegyzés:

  1. naaaaaaaaaah... nem volt szép tőled, h beleírtad a Bivalykeselyűűűűűt !!!! XDDDD

    VálaszTörlés
  2. Deee...xdxd benne van a maxwelles is..xdxd

    VálaszTörlés