2011. március 21., hétfő

Egy borzalmas nap a suliban...

Hát azt hiszem egy rettenetes napon vagyok túl...Gyűlölöm a történelmet...egyszerűen nem tud érdekelni, hogy 1953-ben ki volt a miniszter, pártvezér, titkár meg ilyen faszságok...elég nekem, ha tudom a saját történelmemet...vagy a '91 után eseményeket, meg azt, hogy ki most a miniszter, meg hasonlók...Na de nem is ezen voltam kiakadva...
Hanem azon, hogy megírtunk a múlthéten 2 dogát, mindkettőben volt esszé...Mindkettőben írtam 15 sort, annyit amennyit kellett...ma kikaptuk és 0, azaz NULLA pontos lett, egy bazinagy piros vonallal áthúzva...
Összehasonlítottam egyik osztálytársaméval, és amire ő pontot kapott, az benne volt az enyémben is...:S Aztán megkérdeztem a tanárt, hogy miért 0pontos...rámnéz.....-Ez esszé???
Nem basszus, nem az!!!! Háát kicsit lettem ideges!!
Na de most mennem kell, koliba vagyok...filozófia kiselőadást csinálunk...
Szal puszóóóm nektek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése