2011. március 26., szombat

Szeretlek Kollégium....:))

Ismét jól telt a kolis szerdám...Ugye mivel megbuktam matekból, be kell járnom szilóra, de mivel végzős vagyok tök sok foglalkozásom van, ami miatt nem tudok bemenni, meghát szabadidő is kell..:)) Szerdán se voltam, mert csinálni kell az évkönyvet és egy csomó emberhez írtam szöveget..(sohasem felejtem...blablabla...) na és sziló végén beront az egyik nevelőtanár és elkezd velem ordítani:

-SZANDIKÁÁÁÁÁMMMM, MIT KERESEL ITTT???
-Tanárnő..egész szilón az évkönybe írtam a cuccokat
-DE AZT A SZILÓN IS LEHETENEEEEE
-Hogy, mikor az interneten kell elküldeni?
-NAGYON KEZD ELSZALADNI A LÓÓÓÓ
-???
-ÉS TEGNAP MIÉRT NEM VOLTÁÁL????
-Matekom van minden kedden..
-KIFOGÁSOKAT TUDSZ ÁM, DE TANULNI, AZ MESSZE ÁLL TŐLLED
-Tanárnő....már kijavítottam a matekot is, nem állok semmiből bukásra...ÚGY VOLT H 1 HÓNAPIG KELL BEÜLNÖM ÉS MÁR MÁRCIUS VAN
-ÚGYIS VOLT..
-PERSZE, ÚGY... tanárnő is csak megígér mindent aztán elfelejti betartani
-HÁÁÁÁÁHÁÁÁ( lihegés)
-JÓL VAN ELINTÉZTEM VOLNA HOGY NE KELLJEN TÖBBET MENNED, DE MOSTMÁR VÉGIG JÁRSZ...
-Nem is számítottam másra..
-EZ MÁR MINDENNEK A TETEJE..SZÓRAKOZZÁL MÁSSAL..GYEREKEM DE NE VELEM
-Tanárnő, ki SZÓRAKOZIK MAGÁVAL...NEM ÉN MONDTAM H 1 HÓNAP ÉS UTÁNNA MÉGSEM
-JÓ AKKOR JÖVŐHÉTEN EGÉSZ HÉTEN KIMENŐMEGVONÁS MEG NEVTAN...
-OKÉÉÉÉÉ, már megszoktam...
és olvasni kezdtem
ő meg csak bámul és bámul..
-mégvalami???
-SEMMMIII? MEGTANULHATNÁL VISELKEDNI IS GYEREKEM!!!
-OKÉÉÉ....de nem tudok, mert hülye vagyok!!
ennyih volt
és folytattam az olvasást ő meg kiment és bebaszta az ajtót
 
Szal egész jövőhéten nem mehetek sehová, minden 30. percben le kell mennem a portára és közölni a tanárral, hogy HELLÓ! ITT VAGYOK!! és még emellé kaptam is egy nevelőtanári figyelmeztetést!! :))
YESYESYES!!!!

1 megjegyzés: