2011. március 13., vasárnap

Már nem írok minden nap blogot, de ez szerintem így van rendjén.Az szerintem hülyeség, hogy minden nap írok a semmiről.
Pénteken próbaérettségit írtunk, mindenki választhatott, hogy miből szeretne írni. Én a magyar mellett döntöttem, de utólag rájöttem, hiba volt.... Tökre elbasztam az érvelést, tök másról írtam, mint kellett volna, na mindegy... 
Aztán szombaton voltam Anettal Csabán, mert SP koncert volt...nem igazán szeretem őt, de bementünk. Elvileg 30 percre volt kiírva, de vagy 1 órát volt, szal tök normális. Am szegényt tökre sajnáltam, mert egy csomóan tojást dobáltak rá és köpködték, ami azért szerintem szánalmas... Na de azért ő is a végén, mikor elfogytak a számai elkezdte énekelni Fluor dalait...hááát azért lehet ezt sem kellett volna...
Ma Anettal és Istvánnal filmeztünk, megnéztük a Gyűrűk Ura 2. részét, István meg is haragudott rám, mert nem akartam megnézni a 3.-at, pedig megbeszéltük...tudom, de olyan hosszú...3,5óra egy rész.. 
Holnap Oroszlán király maratont tartunk...xxd remélem jó lesz.:)
Ja még annyit talán, hogy szerdán voltam Csabán, mert taliztam egy ismerősömmel...(volt pasim is)...háát nem éppen az lett amit én akartam. Smároltunk, meg ilyenek...de már nagyon megbántam, nagyon-nagyon... Nem is azért mert nem volt jó, vagy mert fúúj, és mert blöööee, hanem mert úgysem akarok tőle semmit. 

Na de mindegy, most megyek...nézek még egy Glee részt...xxd

puszónyuszóó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése