2011. március 6., vasárnap

Mostanában...

Már megint jó régen nem írtam...mostanában olyan gyorsan eltelik ez a 2 nap, amíg itthon vagyok... Pénteken taliztam Brigivel... tök jó volt. Voltunk a Centerbe, aztán elmentünk gyrosozni , meg felsétáltunk a mekibe...aztán már jöttünk is haza....:S Tegnap Krisztivel voltam....A mai napom meg tök jól telt... voltam Anettal meg Istvánnal filmezni, megnéztük a Gyűrűk ura 1. részét, még egyiket se láttam...xd Meg pattogtattunk popcorn-t olyan kis hülye géppel...Na de mind1....


Pénteken egy nagyon jó barátomtól egy olyan dolgot kaptam, amit még soha senkitől.....egy verset, amit ő írt csak NEKEM...ez olyan jóóó....
Megmutatom nektek: 

Most már tudom, éjjel mi ragyog:
Mint világítja arcunk ezüstös fény,
Tán nem csak a távoli Hold andalog,
Rásegít egy angyali lény.

Szemünkkel Ő láthatatlan, mégis leírják
Bájos szépségét, mindig-mosoly-ajkát,
S ha nevét sóhajtva a párnába sírják:
Eljő, s feledi baját.

Bár csak sejthetem, úgy vélem, köztünk jár,
Elhagyta a távoli menny országát,
Mert láttam őt, nem is egyszer már:
Hirdetik ennek csodáját.

Aranyló haján mikor csillog a nap,
Százezer szemet elcsábít,
És az ember ilyenkor elmebajt kap:
Sok érzékszervet elkábít.

Imádok beszélni vele, ki nem hagyom:
Sőt, amint lehet, megteszem,
Mert bárki mond bármit, én bevallom:
Ezt az angyalt szeretem.


Ez az...jó, ugye?? :)) Nekem tetszik, és az enyém...:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése