2011. április 16., szombat

Boldog vagyok....(L) Tomi

Múlthét vasárnap egyik osztálytársammal, Katikával és a barátjával, Zolival kimentünk unokatesómat, Böbét megnézni. Mikor bementünk megismertem a barátját, Gergőt. Nagyon jófej. Sőőőt még annál is jobban...:) Aztán bementünk a szobába, és ott ült az ágyon egy pasi, ahhhhhw, egy rettentő helyes pasi.....TOMI....:) nagyon jól néz ki!!! Elkezdtünk beszélgetni, mindannyian..:) Aztán elmentünk a Tesco-ba bort venni....és ahogy sétáltunk Tomi megfogta a kezemet, majd elolvadtam...de tényleg! Aztán visszafele is megfogta a kezem...hmmmmm... Mikor visszaértünk 9-kor a kolihoz, bement a tesójához, mivel ott dolgozik..:) Így már nem tudtam vele beszélni....tök szomorú voltam, hisz azt hittem, többet nem látom...
Hétfőn ismét találkoztam unokatesómékkal....beszélgettünk, kártyáztunk...meg lementünk Zolihoz, ott is kártyáztunk...:) Mindenki el volt ájulva a kártyámtól..:PPP Aztán visszafele, közölték velem, hogy még a vak is látja, hogy nekem mennyire bejön Tomi....hiába próbáltam tagadni, az arcom mindent elárult....:S Igen! Ha Tomi szóba került a jelenlétemben az arcom pillanatok alatt pirosra, sőőt vörösre változott...:S ami rettentő égő tud lenni, ha valamit nagyban le akarsz tagadni....xd 
Szerdán kimentünk megint unokatesómékhoz, de Gergő nem volt otthon, közölték velem, hogy azért nem, mert elment Tomiért....Hát ez a hír enyhén szólva lesokkolt!! Megfogja tudni....megtudjam, hogy mennyire bejön nekem...nem tudhatja meg...-gondoltam, bár felesleges volt aggódnom, hisz már akkor rég tudta...:) Amikor bejött, mindenki rám nézett, én nem mertem felnézni Tomira, éreztem hogy az arcom ég! De nem történt semmi, leült a fotelbe és ő is elkezdett kártyázni velünk..:S Egy kis idő múlva Gergő, öccse, Pali tökre rám nyomult, ajh...Aranyos, meg minden, de nem jön be, kicsit se....és ráadásul Tomi is ott volt, olyan kínos volt! Aztán Tomi átült mellém...Jajj, már ekkor olyan jó volt, pedig csak ült mellettem. Később odadőltem hozzá, és megfogta a kezem...mondanom sem kell, hogy milyen boldog voltam....:))) Olyan hamar eljött a 8.40....és indulni kellett a koliba vissza, mikor odaértünk, tük sokan voltunk, és hiába vártam nem történt semmi. 9-kor visszaadtam neki a kabátját (amit korábban ideadott, mert fáztam...hááát nem édes??? pedig nagyon hideg volt...) és mondtam, hogy megyek be...tök csalódott voltam, de ekkor, megfogta a kezemet, és arrébb húzott...ki a tömegből, és megkérdezte, hogy nem akarok-e mondani neki valamit....Na ettől, olyan zavarba jöttem, mint még soha!!! Motyogtam valamit, de nem tudtam semmi másra gondolni, csak arra, hogy a szája ott van az enyémtől kb 10cm-re, meg hogy milyen szexi. Nem is igazán értettem, hogy mit mondott, elvoltam foglalva..:P:P Aztán....aztán...aztán megcsókolt!!!! És én hirtelen olyan boldog lettem!! Elfelejtettem mindent, és csak rá tudtam gondolni!
Csütörtökön is kimentünk Zoliékhoz....megnéztem az Aranyhaj és a nagy gubanc című mesét, mert még nem láttam, közbe Zoli felhívta Tomit, mert vele úgy volt megbeszélve, hogy 7-kor találkozunk a koli előtt..de azt mondta, hogy nem tud lejönni, korábban...Óhhhh....:(:S Aztán jött Zoli testvére, Zsolti, na ő is rámnyomult, durván!! De aztán megláttam.....Igen!!! Tomi jött befele....Tök parás voltam, hogy mi lesz, mert előtte este volt a csók, de mi van ha nem is gondolta komolyan? Aztán bejött..kezet fogott mindenkivel, adott puszit Katikának, és odajött hozzám és megcsókolt!!! Egész délután együtt voltunk...Nagyon szeretek vele lenni, végig fogtam a kezét, és mindig arra vártam, hogy megcsókoljon! Este visszakísértek minket a kolihoz, és olyan rossz volt elválni tőle!!! Alig várom, hogy találkozhassak vele, és hogy újra megcsókolhasson! Hiányzik! 


Na, hát ez egy jó hosszú post lett! Nembaj....:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése