2011. április 11., hétfő

Utolsó bennmaradés, EGER

Pénteken a suli után, kb. 2kor indultunk az osztállyal az utolsó bennmaradásunkra, Egerbe.. Akkor még nem sok kedven volt hozzá, hisz olyan sok jobb dolgot is csináhattam volna otthon, ami sokkal jobb, mint ez......gondoltam akkor...:)
Már az indulás jól kezdődött, mert Gergő lent hagyta a piát, így vissza kellett fordulni, természetesen azzal az indokkal, hogy fent maradt a törölköző és a fürdőnaci...:)) Az úton harmónika szó szólt, és mivel kivételesen jó busszal mentünk, hamar oda is értünk... Mivel a fiúk már ekkor elkezdtek piálni, Kornélnak nagyon kellett , hogy is mondjam...:) nagyon hívta a természet, így egy fütyülős üvegbe beleengedte...xxd Tiszafürednél, amikor megálltunk, Timivel és Francival bementünk egy Penny-be...vettünk bort és energia italt a pezsgőhöz...már a pénztárnál voltunk, amikor bejött 3 fiú, és véletlen kitépték a biztonsági korlátot és az egész bolt elkezdett beriasztani...xd mikor mentünk ki láttuk, hogy a kukában ott egy teli fütyülős üveg...:D:D:D:D háát remélem valami csöves nem veszi ki és húzza meg...xxd
Miután odaértünk elfoglaltuk a szállást, egy AJTP-s koli 3. emeletén, 3 ágyas szobákban....:) Szobatársak: Timi és Kata...:D este vacsi a koliban......na de az igazi este ezután kezdődött...egy csomóan átjöttek kártyázni a szobánkba..felavattam a pókeren nyert 100% PLATIC POKER CARD-omat...xxd és persze elkezdtünk inni...jó volt...de erről az estéről most inkább nem írnék részletese...:P:P Volt minden, piálás, zene, üvegezés, mély beszélgetések...xxd
Reggel 8-tól volt a reggeli..: nyers baromira elsózott tojásrántotta..nyami!! Azután kisvasúttal mentünk le a Szalajka-völgybe Szilvásváradon...egy kisebb túra következett (kb 3 órás) természetese már a legelején rossz irányba indultunk....:) Volt egy kis patak, amit át kellett ugrani...mindenki vízbeesés nélkül átért a túlpartra...mindenki kivéve osztálytársam cipőjét, amit elsodort a víz...:)) Gergő futott utána és hozta vissza az átázott és elszökött lábbelit..:) Szegény Katika ezután egy 3 számmal nyagobb szandálban sétálgatott fel a hegyre-le a hegyről....xxd Igen..felmásztunk megnézni egy ősember barlangot, ami Igen fárasztó volt!! xd (<3 izomláz) aztán meg le sétáltunk a buszhoz...mellesleg ezt vonattal 20 perc alatt tettük meg, gondolhatjátok, hogy gyalog mennyi idő volt...:P:P nem baj, kellett ennyi séta-mászás....séta közben vettünk fagyit..mondom Timinek: -Minjárt leesik a gombócom, de nem érdekel, mert ha le is eski tuti lehasalok és felszedem....3lépéssel késöbb PLACCS!!!! xxd....xd Aztán ebéd, majd délutáni séta Egerben...:) Aki akart még a városnézés után lemehetett a Szépasszony-völgybe...ott is végigsétáltunk, borokat kóstoltunk, szóval jó volt...ja meg láttuk Nonot és Stone-t, akik jelentkeztek a VV-be, de nem kerültek be. Este vacsi a koliban. Majd már éjfélkor alvás, mert én hulla voltam..:)
Vasárnap reggel 8-tól reggeli..robbanós virsli, ami meglepő módon ehető volt...:)) aztán indultunk Egerszalókra, mert aznapra csak a fürdés volt betáblázva.....2kor volt ebédünk Poroszlón kint az udvaron...de legalább fonom volt a kaja...xd Délután 5-re vissza is értünk a koliba...
Este Katikával kimentünk unokatesómékhoz és Katika pasijához pókerezni, amit természetesen megnyertem!! xdxd
Háát szerintem mondhatom, hogy számomra ez volt a legjobb bennmaradás.... nagyon jól éreztem magam minden nap!! Jó volt a hangulat, és hiányozni fognak a bennragadások, és az osztály is, vagy legalábbis egy része biztosan!!