2011. április 22., péntek

Brigi...:)

A barátság azok közé az érzelmek közé tartozik amelyeket nem lehet szavakkal megfogalmazni. Számomra a barát olyan ember aki, ha tudja, hogy fájni fog akkor is megmondja az igazat. Akkor is, ha sejti, hogy ezer darabra fog tépni a mondandója. Kimondja. Megvárja amíg darabjaimra hullok.Aztán újra összerak. Aki ha sírok addig marad velem, amíg nem nevetek a saját magam szerencsétlenségén. A legszebb dolog a barátságban pont az a dolog ami leírhatatlan.. Az, hogy van köztetek egy olyan kapocs amit semmi sem szakíthat meg. Sem az idő. Sem a halál. Az, hogy érzed, hogy veled van akkor is, ha kilométerek választanak el titeket.. Ha Rá gondolsz érzed a jelenlétét. Hallod, ahogy rajtad nevet. Látod, ahogy mosolyog. Érzed, ahogyan átölel. Tudod, hogy veled van. Gondol rád. .

6 megjegyzés:

  1. Ez így is van! Annyiszor okoztam fájdalmat a véleményemmel, de mindig összeraktalak :) Úgy érzem a véleményem mindig jó hatással volt rád. Soha nem mondtam pl. olyat, hogy "Nekem az a véleményem, hogy innod kéne még!" Hiszen tudtam, hogy azzal csak rontanék a helyzeteden! :D :D
    Brigi

    VálaszTörlés
  2. :) Azon volt, mit rontani??? xdxd
    Igen, az őszinte vélemények:
    -Nem gáz, hogy melegítőgatyába megy fel kocsmázni....xxd
    -Nem olyan nagy az orra!!!
    Őszinte vélemény!!! xxd

    VálaszTörlés
  3. Igen, volt mit rontani, mert általában azokban a percekben ha ittál volna még akár csak 1 cl alkoholt, detox lett volna a vége!
    Amúgy meg tényleg nem gáz melegítőben kocsmázni...csak meg kell nézni a törzsvendégeket: szakadt ruha, egy kevés apró. Kit érdekel?
    Az orról meg annyit, hogy régen szemüveges voltam, meg van nála nagyobb orrú ember a világon!

    VálaszTörlés
  4. Naaaa...azért nem voltam annyira gázos!! xd Talán egyszer-kétszer....xd
    Háát ez az...de ő nem volt alkoholista, csak csóró és igénytelen??!!
    És van nála nagyobb orrú ember, de azért, ő sem kutya....xd

    VálaszTörlés
  5. Na de mindegy!!!! SZERETLEK!!!! xd

    VálaszTörlés
  6. Én is! :) (L)
    Mi lenne veled nélkülem...

    VálaszTörlés