2011. április 24., vasárnap

Egyszer hopp, máskorr kopp???????? Remélem nem!

A hetem eddig tök jól telt. Végre befejeztem az UT projektemet. Már csak az oldalszámozást kell kijavítani, és ennyi. Nagyon idegesítő volt már! Olyan könnyű feladatnak tűnik, de nem az. 
A héten eddig minden nap taliztam Krisztivel. Nagyon örülök neki. Most tökre olyan érzésem van, mint régen, amikor a legjobb barátnők voltunk. Ismét bízom benne, és nagyon kedvelem. Hiányzott.
Aztán még, ami történt, az nem túl kellemes... ma felhívtam Tomit, hisz nem beszéltünk csütörtök óta. Jó volt hallani a hangját. De amit mondott azt nem! Azt mondta, hogy majd akar mondani valamit SZEMÉLYESEN. Mondtam neki, hogy mondja el mos, de ő azt mondta, hogy ez nem telefontéma... Háát remélem dobni akar.:S Bár, amikor megkérdezte, hogy mire gondolok, és ezt a gondolatomat mondta, azt mondta, hogy minden nő erre gondol ilyenkor, meg hogy hülye vagyok..xxd Szóval nem tudom.... Egész délután ezen gondolkoztam...amikre jutottam (és ami publikus is) : 1. nekem kocc van.... 2. megcsalt..... 3. Csúnya vagyok, és emiatt... nem tudom, még több is eszembe jutott, de azokat nem írom le... Háát mindegy..majd kiderül...valamikor, mert kedden elvileg nem ér rá...én meg szerdán és csütörtökön szerenádozni vagyok, így akkor sem tudunk talizni... 
Szóval, most elég szar kedvem van. Nem értem miért nem lehetett volna megmondani ma a telefonba?! 
Mindegy is, most megyek és szomorkodom....:( Majd Jaki felvidít...:)  
Legyetek rosszak...csókszi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése