2011. április 25., hétfő

Húsvét...

A mai napom, tök átlagosan telt, azt leszámítva, hogy tök büdös lett a fejem...:) Rájöttem, hogy nem szeretem a locsolkodást...:)
A mai napban a jó dolgok: 1000 év elteltével, végre taliztam Matyival...tök jó volt már vele beszélgetni, hiányzik az az idő, amikor kb minden este együtt voltunk, filmeztünk, vagy épp kocsmázni mentünk...:) Hiányoznak a régi barátok...
A másik jó dolog, az Móni volt....Vele is nagyon jót beszélgettem...Átadtam neki a meghívót, és vagy 2 órán át ott ültünk a parkban..:)
Aztán tegnap lett egy fogadott bátyám. :)
Teszek fel Róla egy képet: 
Mára ennyi, megyek pakolok, mert holnap korán megyek vissza Berénybe, mert Katikáékkal találkozok..:) 


Csak rosszat halljak rólatok...
csóksziii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése