2011. május 1., vasárnap

Elmúlt, mint száz másik pillanat, mégis múlhatatlan, mert szívek őrzik, s nem szavak.

Elballagtam...reggel 8ra mentünk a vársoházára, ott végighallgattunk egy unalmas beszédet, majd megkaptunk 1-1 2006-os könyvet, amiben berényi képek vannak...:S Aztán megkoszorúztuk Petőfit 2 helyen is...majd jött a sétálás végig az összes termen...nagyon fárasztó volt...Aztán jött a ballagás...az igazgató beszéde, a jutalom osztás...stb..én természetesen, szokás szerint rosszul lettem....de most ráadásul mindenki látta....:S Kb 400 méterrel odébb ült a DÖK-ös, és odarohant és hozott nekem vizet, édes volt...igaz szénsavmentes volt és kicsit már meleg, de akkor is...xd Mindegy is..aztán jöttünk haza, kajáltunk egy jót....este meg felmentünk bulizni, kocsmázni...háát erről inkább no comment....xxd max annyi: portó, buszmegálló, eső, fáklyás felvonulás....stb
Majdnem mindenki itt volt, akit szerettem volna.... a legfontosabbak: Brigi, Anett, Móni, Tomi, István, Kriszti....aztán este még EgriT is...xd (aki szerint én nagyon makacs vagyok) xd
Annyi minden történt velem ez az 5 év alatt, azt hiszem felnőttem...:) Belegondoltam, hogy milyen kis csíra 14 éves voltam, amikor odakerültem...
Na mindegy most megyek, pakolok, mert ma megyek vissza a koliba, mert holnap reggel érettségi...:S
Legyetek rosszak, majd jelentkezem...:D Csókszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése