2011. május 6., péntek

I thank you for being for me!

Igenis létezik fiú és lány között barátság!! Köztudott dolog, hogy az ember társas lény. Ismerkedik, barátokat szerez, mindegy, hogy azonos, vagy éppen ellenkező neműeket. Hányan vannak úgy, hogy meglátnak egy fiút meg egy lányt, akik tök jól elvannak egymással, és már megvannak bélyegezve, hogy ezek nem barátok, ezek tuti, hogy együtt vannak. Úgy utálom az ilyeneket!!!
A barátság a legfontosabb dolog. A szerelem csak egy elillanó dolog, nem olyan "örök", mint a barátság. Ha valaki megkérdezné, hogy szerintem melyiknek jobb lenni, barátnak vagy egy kapcsolatban lévő félnek, tuti, hogy a barátot felelném...De ha elgondolkozna ezen mindenki, ők is ezen a véleményen lennének biztos...
Oh, én hányszor elkövettem ezt a hibát. Aki addig számomra közömbös volt, napról napra egyre helyesebbnek tűnt. Állandóan rá gondoltam... Nem éri meg, már rájöttem...:)))
Mindegy is..nem is erről akartam írni, hanem egy bizonyos személyről, aki annyi mindenen "átsegített" az elmúlt hetekben....4 hónapja ismerem, és az egyik legjobb fiú barátom lett, feltétel nélkül bízom meg benne, és tudom, hogy számíthatok rá. Mindent, tényleg MINDENT elmondhatok neki, és el is mondok, és ő mindig próbál segíteni, tanácsot adni, még ha tudja, hogy úgysem fogom megfogadni..:) Annyira örülök, hogy megismerhettem....és a barátomnak mondhatom!!!! 
<3 Jaki <3 (ha nem jöttél volna rá eddig, hogy ez Te vagy...:P:P:P )

Na de most megyek.....KalifORGIA-t nézni....:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése