2011. november 24., csütörtök

Dohányzás...pfúúúúj!

Következő témám sok mindenkinek nem fog tetszeni, főleg azoknak, akik dohányoznak. De azért olvassátok el :)

Most a cigaretta és a mai fiatalságot fogom boncolgatni. Mostanában egyre több tizenéves kezében látni cigit és lényegében annyira nem is zavarna, ha néhány embernél lenne, de ha azt mondom minden másodiknál van már hazudok, mert az emberek legalább 80% cigizik manapság, legalábbis 10-20 év között erősen. 
De mi a jó ebben?
Sokan azt mondják így vezetik le a feszültséget és ezért cigiznek. De ez akkora baromság. Mindig feszültség van bennük vagy mi, hogy egész nap szívják azt a szart? Meg mennyi pénzt kidobnak rá. 
Ha azt nézzük, hogy egy doboz 600 Ft (fogalmam sincs mennyi, de e körül lehet szerintem) és napi egy dobozzal szív el az illető, akkor az már egy hónapban 30*600 = 18000 Ft. De mivel 12 hónap van egy évben, akkor az már 12X az előző összegnek, vagyis 216000 Ft egy évben. 
Tényleg van erre pénz a mai világban, mikor ilyen megszorítások vannak? Úgy látszik sokaknak igen és főleg úgy, hogy többségük még tanul, nem keres pénzt. Honnan szerez rá pénzt? Gondolom a szüleiktől. A legtöbb gyereknek a szülei meg nem is tudják, hogy a gyerekük dohányzik, szóval akkor a pénzt sem pont arra adják, ha kérnek egyáltalán ezek a fiatalok rá. 
Akiknek családjuk van és cigiznek, azok nem gondolnak arra, hogy tőlük von meg valamit! Hogy annyival kevesebb lesz a gyerekeinek, a feleségének vagy bárkinek. 
Azt meg megint csak nem tudom mi a jó benne. Büdös lesz tőle a ruha, az emberek ujja és még ártalmas is. Nem biztos, hogy a dohányzásba hal bele az ember, hanem a sok kátrányba, ami a dohányzással együtt jár. Persze ez annyira nem érdekes. 
Barátom is cigizik, amikor épp azután jön oda, hogy épp elszívott egy szálat, és megcsókol, olyan érzésem van, mintha egy hamutálat nyalogatnék, undorító és büdös!!!!!!

Bár én azt sem szeretem, ha mellettem rágyújt valaki. A múltkor is ülünk haverokkal az Ágasban és bejön 2 másik haver, vagyis inkább csak Zoli haverjai, az egyik mellettem ül le, erre kérdezés nélkül rágyújt és még felém is fújja a füstöt. Hát bazd meg! Legalább lehetne annyi tisztelet az emberekben, hogy megkérdezik: "Bocs, nem zavar, ha rágyújtok?", vagy legalább a füstöt fújja más felé.  Sok poszt volt erről a Demotiválon is mostanság. 

Sokan, akik dohányoznak még mellé kész hazudozik is. Ha rajta kapják őket otthon, hogy füst szagú a ruha még azt mondják, nem nem én dohányoztam, hanem ahol voltunk sok volt a füst. Legalább annyi becsület és bátorság lenne az emberekben, hogy bevallják a dolgokat. Kész undorító, ahogy a szüleik szemébe is hazudni tudnak. Nem értem, hogy nem szárad le a pofájukról a bőr... 

Összefoglalva szerintem semmi haszna nincs a dohányzásnak. Felesleges pénz kidobás és ártalmas is. De, aki akarja az szívja én nem szólok bele, csak azért figyeljünk már oda másokra is, ne csak magunkkal törődjünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése